Szoftver ABC Kisvállalati bővített csomag

ár: 7 450 HUF+ÁFA

a megadott ár éves szerződés esetén érvényes felhasználónkénti havi díj. 

  • Nehezen áttekinthető üzleti folyamatok és cégen belüli információ-megosztás?
  • Üzletileg fontos levelek elvesztése egy számítógép meghibásodása vagy vírusfertőzése miatt?
  • Esetleg egy régi irodai programcsomag miatt bizonyos dokumentumokat már nem tud teljes értékűen használni?

Modernizálja vállalatát a Szoftver ABC Instant IT – Kisvállalati bővített csomagjának használatával! Cégünk beruházás nélkül, tervezhető havidíjért olyan gyorsan bevezethető, költséghatékony megoldást kínál problémáira, amely nem csupán levelezést és támogatást, hanem egy teljes Office alkalmazáscsomagot is kínál a felhasználók eszközeire (5 eszköz / user). Ezen kívül a munkacsoportoknak eszköz és helyszín független tárolási, megosztási és szerkesztési lehetőséget is biztosít.

biztonságos a világ legnagyobb informatikai vállalatainak megoldásain alapul,
mobil segítségével üzleti kommunikációját mindenhonnan (akár egy böngészőn keresztül is) rugalmasan intézheti,
rugalmas projektjeit munkacsoportok, bárhonnan elérhető és könnyedén megosztható tárterületek, webkonferenciák segítségével kezelheti,
hatékony fejlett, egyszerűen kezelhető munkaszervező eszközt biztosít,
naprakész számítógépein a Microsoft legújabb irodai programcsomagjával dolgozhat.

Emellett képzett kollégáink telefonos támogatással, illetve opcionálisan proaktív számítógép-felügyelettel és távoli segítségnyújtással segítik vállalatát a modern irodai szolgáltatások használatában.

A csomag tartalma
Biztonságos, központilag felügyelhető céges levelezés: 50GB tárhely postafiókonként
megosztható naptár és névjegyek
beépített védelmi eszközök a vírusokkal, levélszeméttel és adathalász támadásokkal szemben,
adatveszteség-megelőzés az archiválási és biztonsági funkcióknak köszönhetően,
rugalmasan kezelhető csoportok, melyek saját postaládájukkal, naptárukkal és beszélgetéseikkel elősegítik a csapatok könnyű szerveződését és gördülékeny munkáját,
1TB tárhely a fájltároláshoz és megosztáshoz,
munkastílushoz igazodó egyedi szabályok,
szükség esetén böngészőből is létrehozható és szerkeszthető Word-, OneNote-, PowerPoint- és Excel-dokumentumok,
profi kereső funkciók,
a felhasználó minden eszközéről ugyanazon tartalom elérése,
minden népszerű levelezőklienssel kompatibilis,
az Outlook megjelenéséhez és működéshez hasonló internetes hozzáférési felület (webmail).
Kiterjesztett funkcionalitás garantált 99.9%-os rendelkezésre állással: teljes értékű, az adott felhasználó akár öt gépére (PC, notebook, tablet, telefon) telepíthető Microsoft Office programcsomag: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access,
csevegő-üzenetek, hang- és videóhívások a Skype Vállalati verzió használatával,
hanggal és videóval kiegészített online konferenciák,
a vállalati közösségi hálózat segítségével könnyen megoszthatók az információk a csoportok között, a teendők a projektek alapján szervezhetők,
munkaszervező eszköz a tevékenységek rendszerezéséhez, hozzárendeléséhez, megbeszéléséhez és a haladási állapot nyomon követéséhez,
interaktív webes jelentések, bemutatók, hírlevelek, oktatóanyagok és egyéb tartalmak készítése akár telefonról, táblagépről vagy böngészőből.
Végfelhasználó támogatás:

rendelkezésre állás
telefonos segítség és tanácsadás,
szolgáltatások menedzselése (felhasználók és jogosultságok kezelése).
meghibásodott számítógépek szerviz ügyintézése
helyszíni hibaelhárítás (szerződött számítógépek számától függő mértékben)

opcionális számítógép menedzsment

ár: 1 990 HUF+ÁFA

a megadott ár a Szoftver ABC Kisvállalati bővített csomagra vonatkozó éves szerződés esetén érvényes felhasználónkénti havi kiegészítő díj. 

A csomag tartalma
Végfelhasználó támogatás: számítógépek proaktív felügyelete,
távsegítség,
frissítések kezelése,
szoftver és hardver leltár kezelés