Egyszerűvé teheti a projektvezetést, és gyakorlatilag bárhonnan együttműködhet a projektmenedzsereknek, projekttagoknak és döntéshozóknak készült megfelelő eszközökkel. Az Office 365-höz készült Microsoft Project Pro előfizetéses formában tartalmazza a Project Professional legújabb verzióját az Office 365 részeként. A szoftver automatikusan frissül (testre szabható házirendekre vonatkozó beállításokkal).
Rendezett állapot megőrzése
Egyszerűen megtervezheti és kezelheti a projekteket az intuitív vezérlőkkel és a csapatmunka rugalmasan használható eszközeivel, amelyekkel megvalósíthatja üzleti céljait.
•A vizuálisan is továbbfejlesztett munkakörnyezetben gyorsan a fontos dolgokra összpontosíthatja figyelmét, egyszerűen kiválaszthatja a végrehajtandó műveleteket, és gördülékenyen tallózhat a funkciók között.
•Az Office 365-höz készült Project Pro új kezdőképernyőjével végighaladhat a projekt alapvető lépésein (ilyen például a tevékenységek megszervezése és összekapcsolása, valamint az ütemterv létrehozása).
•Gyorsan megteheti az első lépéseket, ha közvetlenül a Projectben választ az Office.com webhelyen elérhető legújabb Project-sablonokból.
Hatékonyság és fontossági sorrend felállítása
Hatékonyan és fontossági sorrend alapján dolgozhat, ha egy vizuálisan változatos, környezetfüggő felületen szervezi egységbe a mindennapi munkát, a projektekkel kapcsolatos tevékenységeket, a fontos részleteket és az ütemterveket.
•A projekttervek méretétől függetlenül mindig a kezében tarthatja az irányítást.
•Az Office-hoz hasonló, ismerős felületen sokoldalú, készen kapott jelentéskészítő eszközökkel mérheti gyorsan és egyszerűen az előrehaladást és az erőforrás-terhelést.
•A Gantt-diagramokon kiemelheti a tevékenységláncokat, így mindig láthatja, hogyan illeszkednek egymáshoz a tevékenységek, és megállapíthatja, melyek a legfontosabbak a projekt sikere szempontjából.
•A környezetfüggő felhasználói felület legfontosabb elemeire összpontosíthatja figyelmét, amikor tevékenységeket szervez és kapcsol össze, vagy ütemterveket hoz létre.
Irányítás bárhonnan
Gyakorlatilag bárhol elvégezheti az irányítási feladatokat azokkal az eszközökkel, amelyekkel útközben is kapcsolatot tarthat a csapattal, és teljes betekintést nyerhet a projektekbe.
•Megoszthatja a legutóbbi állapotot, beszélgetéseket és projektütemtervet az erre a célra kijelölt projektwebhelyen, amely még hatékonyabb együttműködést tesz lehetővé a Project és az Office 365 (vagy a SharePoint) között.
•Néhány egyszerű kattintással létrehozhatja a projektwebhelyet, ahol gyorsan megoszthatja a projekttel kapcsolatos részleteket a csapattal, így mindenki folyamatos kapcsolattartás alapján, szervezetten dolgozhat.
Projektek sikeres lebonyolítása
Hatásos bemutatókat tarthat, amelyek azonnali betekintést nyújtanak a tevékenységtervezésbe, az erőforrások elosztásába, a költséghatékonyság alakulásába és a projektek számos fontos részletébe.
•A Project több ütemtervet megjelenítő nézetével vizuálisan is megjelenítheti a projektet, és lenyűgöző bemutatókat tarthat a csapatnak, a vezetőknek és az érdekelt feleknek.
•Egyszerűen oszthat meg olyan összefüggéseket, amelyekkel hatékonyabban mutathatja be az előrehaladást, és jobb eredményeket érhet el.
•Használhat készen kapott jelentéseket (például az Előrehaladás és az Erőforrások áttekintése) vagy létrehozhat saját jelentéseket is az Excelhez hasonló ismerős munkakörnyezetben, hogy gyorsan felmérje az előrehaladást, és eredményesen kommunikáljon a csapattal, a vezetőkkel és az érdekelt felekkel.
•Egyszerűen másolhat és illeszthet be elemeket a Projectből az ismerős Office-alkalmazásokba (például Word vagy PowerPoint), megőrizve az eredeti megjelenést, valamint a címkék és stílusok módosításának lehetőségét.
Felkészülés a változásra
Idejekorán felkészülhet a változásokra azokkal a nézetekkel, amelyek előretekintő módon jelenítik meg a projektekben folyamatban lévő mindennapi munkát, valamint a tevékenységek elvégzéséhez szükséges erőforrásokat.
•A továbbfejlesztett eszközökkel, például a Csapattervezővel és az Erőforrás-előjegyzésekkel felfedezheti és elháríthatja az esetleges problémákat, még mielőtt azok hatással lehetnének az ütemezésre.
•A Projectben „Inaktív” állapotúra állíthatja a tevékenységeket, és feltételezett forgatókönyvek alapján gyors elemzéseket végezhet; így nem kell újra létrehoznia az egész projekttervet.
•Az új tevékenységlánc-elemző funkcióval már a feltűnésük előtt felfedezheti az esetleges problémákat.
•Sikeresen lebonyolíthatja a projekteket a projekttervezés, az ütemezés és végrehajtás minden részletének hatékony kezeléséhez.
Ismerkedés az Office Áruházzal
Megismerkedhet az Office Áruházzal, amellyel a rugalmas testreszabási lehetőségeknek hála gyorsan valósíthat meg új megoldásokat, és kibővítheti a készen kapott funkciókat.
•Az új Office Áruházban található Office-bővítmények segítségével a Project funkcionalitása az Ön és a vállalkozása igényeivel kapcsolatos egyedi problémák megoldására is kiterjeszthető.
•Tallózhat az Office.com webhelyen található bővítmények között, és választhat a terjesztési lehetőségek közül, vagy vállalati alkalmazáskatalógus segítségével teheti elérhetővé a bővítményeket.
•Kiaknázhatja a megbízható alkalmazásarchitektúrát a könnyen elérhető szoftverfejlesztői csomag (SDK) segítségével, amely egyéni igények szerinti programozhatóságot tesz lehetővé
A mindennapi együttműködés fokozása
Problémamentesen dolgozhat különféle eszközökön, így a csapat közös munkája során mindenki rendelkezhet a tevékenységek sikeres elvégzéséhez szükséges információkkal.
•A Project kitűnően működik együtt az Office-szal, az Office 365-tel, valamint a SharePointtal és a Skype Vállalati verzióval, így teljes körű projektvezetési rendszerként használható a közös munkavégzéshez.
• A projektadatok egyszerűen az Office-alkalmazásokba másolhatók, például a PowerPointba vagy az Outlookba, a fontos tervek és részletek pedig az Office 365-be és a SharePointba is menthetők.
•Minden eddiginél jobban működik a tevékenységlistáknak a Project és az Office 365 vagy a SharePoint közötti szinkronizálása. Így a projekttel kapcsolatos információk gyorsan eljuthatnak a csapathoz, és a munkatársak által végzett módosítások is szinte bárhonnan egyszerűen fogadhatók.
Valós idejű kommunikáció
Valós időben kommunikálhat a csapattagokkal – függetlenül attól, hogy a folyosón vagy a világ másik végén tartózkodnak – a döntő fontosságú beszélgetések gyors és biztonságos továbbítására szolgáló eszközökkel.
•A projekttervben a jelenléti állapotokra pillantva megállapíthatja, hogy elérhetők-e a csapattagok, és kezdeményezhet-e velük beszélgetést, illetve küldhet-e nekik csevegőüzenetet a Skype Vállalati verzió segítségével.
•A Project és az Office 365 közötti Skype Vállalati online verziós együttműködés révén közvetlenül a projektből, csevegőüzenetek küldésével indíthat valós idejű beszélgetéseket, vagy kezdeményezheti megosztott találkozóhelyek használatát.
•A SharePoint és a Project közötti továbbfejlesztett listaszinkronizálás lehetővé teszi, hogy szinte bárhonnan küldhessen projektadatokat, hatékonyan nyomon követhesse az állapotokat és értesülhessen a változásokról.