CRM, Customer Relationship Management – ügyfélkapcsolat-kezelés, gyakran emlegetett fogalom. Alapvetően egy CRM rendszer feladata, hogy egy cég értékesítési folyamatait támogassa. Egy logikusan rendezett, kereshető információ kezelő felület, ahol a meglévő vagy a potenciális partnereivel kapcsolatos információkat könnyedén megtalálja.

HATÉKONY ÉRTÉKESÍTÉS

Az ügyfelek többet tudnak, mint valaha – hamarabb döntenek a vásárlásról, mint hogy Ön megjelenne. Az értékesítési csapatának alkalmazkodnia kell az ügyfelek új generációjához – szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden kommunikációt.
A Microsoft Dynamics CRM használatával újragondolhatják az új típusú ügyfeleknek történő értékesítést. Az értékesítési képviselői így jobban összpontosíthatnak, gyorsabban nyerhetnek és többet értékesíthetnek.

Értékesítési szolgáltatások:

  • Mobil értékesítés
  • Fiókkezelés
  • Közösségi információk
  • Együttes értékesítés
  • Értékesítési elemzések

TELJES KÖRŰ GONDOSKODÁS

A közösségi oldalak és a mobilitás megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak – a saját elvárásaiknak megfelelően – a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt.

A Microsoft Dynamics CRM használatával releváns, személyre szabott szolgáltatást nyújthat az ügyfeleknek bármikor, bármilyen csatornán keresztül, így tartósan megnyerheti őket. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt egy karnyújtásnyira, hogy kitűnő szolgáltatást nyújthassanak az ügyfeleknek.

Szolgáltatások:

  • Többcsatornás szolgáltatás
  • Unified Service Desk
  • Nagyvállalati esetkezelés
  • Tudásbázis
  • Közösségi ügyfélszolgálat

HATÉKONY PIACSZERZÉS

A marketing gyorsabban változik, mint valaha. A marketingszakemberek nagyobb részt vesznek ki az ügyfelek megnyeréséből és ehhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával, hogy lenyűgöző vásárlói élményt biztosíthassanak, miközben nyomon követik a marketinges befektetés eredményeit is.

A Microsoft Dynamics Marketing segítségével kihasználhatja a marketinges csapatában rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti a kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azok hatékonyságát. Keltse életre marketinges elképzeléseit! Nyerje meg az ügyfeleket több értékesítési csatornán keresztül, készítsen prognózisokat és demonstrálja marketinges tevékenysége hatását.

Marketinges szolgáltatások:

  • Kampánykezelés
  • Potenciális ügyfelek kezelése
  • Marketinges erőforrások kezelése
  • Közösségi marketing
  • Marketingelemzés

KÖZÖSSÉGI LEHETŐSÉGEK MINDENKINEK

A mai, közösségi hálózatokra és mobilitásra épülő világban a vállalkozásoknak gyorsabban kell lépniük és szélesebb körben kell megosztaniuk az ismereteiket, mint korábban valaha. Az ügyfeleket azok igényeinek megfelelően kell megkeresniük, ami fokozott elvárásokat támaszt a közösségi média használatával szemben.

A Microsoft Dynamics CRM segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges csapatai a közvetlenül a Microsoft Dynamics CRM rendszerbe beépített közösségi eszközökkel kiemelkedő szolgáltatásokat biztosíthatnak az ügyfeleknek

Közösségi CRM szolgáltatások:

  • Microsoft Social Engagement
  • Yammer
  • Közösségi ügyfélszolgálat