Microsoft 365 Vállalati Alapverzió

ár: 26 880 HUF+ÁFA

felhasználónként/éves előfizetéssel

Online, üzleti szintű levelezés és naptárszolgáltatás, amelyet az összes eszközéről elérhet.

A csomag tartalma:

  • E-mail és  naptárak | Online konferenciák | Csevegés és  Skype-kapcsolat | Yammer | Fájlok tárolása és megosztása | Csoportwebhelyek | Office Online | Sway | Keresés és feltárás
  • továbbá az Office 365 egyéb szolgáltatásai

 

Ingyenes próba link: kérjük keressen bennünket elérhetőségeinken


Microsoft 365 Vállalati Alapverzió (Essentials) 

A Microsoft 365 Vállalati Alapverzió (Essentials)  tartalma:

Online szolgáltatások

E-mail és  naptárak Üzleti szintű levelezési szolgáltatások várják a megszokott, kifinomult asztali Outlook alkalmazáson, illetve a böngészőből használható Outlook Web Appon keresztül. Minden felhasználó 50 GB-os postaládát kap, és akár 150 MB-os mellékleteket is küldhet.

Bővebb info: https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-business-email-and-shared-calendar-services

Online konferenciák Hanggal és videoképpel kiegészített online értekezleteket tarthat, egyetlen kattintással megoszthatja a képernyőtartalmat, és HD-videokonferenciákat is indíthat.

https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-video-conferencing

Csevegés és  Skype-kapcsolat Csevegőüzenetek, hanghívások és videohívások formájában kommunikálhat a Skype Vállalati verzió többi felhasználójával, és láthatóvá teheti az elérhetőségi állapotát mások számára. Az elérhetőségi állapotot, a csevegőüzeneteket és a hanghívást Skype-felhasználók irányában is támogatja a program.

https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-video-conferencing

Yammer – Vállalati közösségi hálózat A Yammer-alapú együttműködési szoftverek és üzleti alkalmazások lehetővé teszik, hogy alkalmazottai a megfelelő személyekkel lépjenek kapcsolatba, információkat osszanak meg a csoportok között, és projektek alapján szervezzék a teendőket, hogy gyorsabb és eredményesebb legyen a munka.

https://products.office.com/hu-hu/yammer/yammer-overview

Fájlok tárolása és megosztása OneDrive Vállalati verzió minden felhasználónak 1 TB, tárhelyet nyújt a felhőben, amely eszközfüggetlenül (PC/Mac) elérhető bárhonnan, és  szinkronizálható, gördülékennyé téve az offline munkát. Könnyedén oszthat meg dokumentumokat a munkatársaival akár a munkahelyen vagy azon kívüli felhasználókkal, továbbá beállíthatja, hogy ki láthatja és szerkesztheti az egyes fájlokat.  Tovább: https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-file-sharing-online-collaboration-tools
Csoportwebhelyek A felhasználónként 500 MB-tal bővülő 10 GB-os alaptárhely kiváló lehetőséget nyújt a dokumentumok könnyű eléréséhez és megosztásához.

https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-file-sharing-online-collaboration-tools

Office Online Word-, OneNote-, PowerPoint- és Excel-dokumentumokat hozhat létre és szerkeszthet a böngészőben. Tovább: https://products.office.com/hu-hu/office-online/documents-spreadsheets-presentations-office-online
Sway Az Office 365 új Sway eszközével könnyedén lehet tetszetős interaktív webes jelentéseket, bemutatókat, hírleveleket, oktatóanyagokat és más tartalmakat készíteni közvetlenül telefonról, táblagépről vagy böngészőből. A swayek egyszerűen megoszthatók másokkal, és bármilyen eszközön remekül mutatnak. Tovább: https://sway.com/?WT.mc_id=WO365BPS_WEB_Persistent&utm_source=WO365BPS&utm_medium=WEB&utm_campaign=Persistent
Keresés és feltárás Legyen tájékozott. A személyre szabott információk alapján megkeresheti és feltárhatja a tartalmakat az Office 365-ben. Az Office Delve az első olyan felület, amely az Office Graphra, az egyes felhasználók viselkedéséből és a tartalmakra, témákra, partnerekre vonatkozó kapcsolataiból szerzett elemzett jelzések vagy információk gyűjteményére épül.

https://products.office.com/hu-hu/business/explore-office-delve

 

Az Office 365 összes vállalati csomagja magában foglalja az alábbiakat:

 

Megbízhatóság Biztonságban érezheti magát, mert a szolgáltatások elérhetőségét 99,9%-os hasznos üzemidőt szavatoló, pénzügyi eszközökkel támogatott szolgáltatásiszint-szerződés biztosítja.
Biztonság A felhasználók adatainak védelméről ötszintű biztonsági eljárás és előjelzéses megfigyelés gondoskodik.  Bővebben: https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-trust-center-cloud-computing-security
Adatvédelem Adatai mindvégig az Ön tulajdonát képezik. Mi csak tároljuk és védjük őket.

https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-trust-center-cloud-computing-security

Felügyelet Teljes vállalatában telepítheti és felügyelheti az Office 365-öt informatikai szakértelem nélkül. Percek alatt felvehet és eltávolíthat felhasználókat.
Mindig a legfrissebb verzió Nem kell fizetni a verziófrissítésekért, mivel az előfizetés azokat is tartalmazza. Rendszeresen jelentetünk meg új szolgáltatásokat az Office 365 felhasználói számára.
Active Directory-integráció Kezelheti a felhasználói hitelesítő adatokat és engedélyeket. Beállíthat egyszeri bejelentkezést és Active Directory-szinkronizálást.
Támogatás A Microsoft támogatási szolgálata telefonos és online támogatást, útmutatókat, illetve más Office 365-felhasználókkal való kapcsolatfelvételi lehetőségeket nyújt a beállítási és egyéb problémák gyors elhárításához.  Bővebben: https://products.office.com/hu-hu/business/office-365-for-business-support-options

 

 

Egyéb információ(k):

 

A Microsoft 365 Vállalati alapverzió (korábban O365 Essential) együttmőködik az Office legújabb verziójával, az Office 2013-mal és az Office 2011 for Mac hagyományos asztali Office csomagokkal. Az Office korábbi verziói (például az Office 2010 és az Office 2007) is működhetnek az Office 365-tel, ám csak korlátozott funkcionalitással. Az Office 365 Vállalati Essential (Alapverzió) használatához nincs szükség az Office asztali verziójára. Azonban a gazdagabb  felhasználói élményhez javasoljuk az Office asztali verzióját összekapcsolni az Office 365 szolgáltatásaival.
Ez a termék az Office 365 Kisvállalati verziót váltotta: új név Office 365 Vállalati Essential / Alapverzió. Az Office 365 Vállalati Essential /Alapverzióban az Office 365 Kisvállalati verzió összes szolgáltatása megtalálható, és ezenkívül egyéb fejlesztéseket is tartalmaz; például az Active Directory-t is, illetve a felhasználók maximális száma pedig 25-ről 300-ra növekedett.
A „felhő” az Ön szervezetén kívül üzemeltetett, webalapú számítástechnikai szolgáltatások rövid elnevezése. A felhőalapú szolgáltatások igénybevételekor ahelyett, hogy Ön egy kiszolgálót üzemeltetne otthonában vagy vállalkozásában (telephelyén), az informatikai infrastruktúra nem az Ön tulajdonát képező helyen (telephelyen) található, és egy harmadik fél kezeli (üzemelteti) azt. Az Office 365 segítségével például a Microsoft kiszolgálóin tárolhat adatokat, végeztethet számításokat, illetve tárolhat és távolról kezelhet szoftvereket. A naponta használt szolgáltatások közül számos a felhő részét képezi – a webes levelezéstől kezdve a mobil bankolásig és az online fotótárakig. Mivel ez az infrastruktúra online, más szóval „a felhőben” található, gyakorlatilag bárhonnan elérhető – asztali számítógépről, PC-ről vagy Macről, laptopról, táblagépről, okostelefonról vagy más, internetkapcsolattal rendelkező eszközről.