CRM

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management – CRM) eszköze

A CRM “rendszerek” célja, hogy minden olyan információt egy helyen kezeljünk, amely valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, legyen akár meglévő ügyfeleink kiszolgálása, akár a lehetséges új ügyfelek kereséséhez köthető folyamatok támogatása.

Tovább a termékekhez

Egyéb üzleti megoldások

A hatékonyság növelés eszközei

Az “üzleti szoftverekkel” egységesen kezelhetjük üzleti adatainkat, riportokat és kimutatásokat készíthetünk, menedzselhetjük üzleti folyamatainkat, projekteket tervezhetünk, felügyelhetünk és oszthatunk meg másokkal közösen. Az üzlethatékonyság növelésének egyik fontos eszköze a vállalatnál használt alkalmazások, üzleti szoftverek köre, azok gyors működésének biztosítása. Ezért az informatikával szemben megfogalmazott elvárás, hogy az informatika ne korlátokat támasszon, hanem megoldásokat kínáljon, megértve, felismerve az adott cég vagy osztály problémáit és üzleti folyamatait. Ezért az is fontos, hogy ezek a megoldások mennyire rugalmas rendszerek, szoftverek.

Tovább a termékekhez